Sunday, November 22, 2009

Study Abroad at Sophia University



こんにちは

I know that many of you underclassmen in 日本語1are interested in the study abroad program to Tokyo, Japan. I am one of the students going to 日本 in the spring and I have pretty much just finished all the paper work for it and everything. If any of you have any questions about the program or application process or anything, feel free to ask!!



さよんなら





2 comments:

  1. マイヤーホーファーさん、私は ポートランドに いきません。Nathanielから きましたか。だから、Nathanielのともだちから きました。そして、Nathanielのともだちは 私のともだち です。

    P.S. Yup yup. Actually, Nathaniel's dragged me to two practices now. Haha...I think he wants to go as often as he can now that sailing is over. So he should be going regularly now. I might actually see you there too! =]

    ReplyDelete
  2. へえ、すごいですね!!! うらやましい(I'm jealous)...haha are you excited? 私もたぶんらいねんのあきに日本にいくから、とうきょうのこといろいろたくさんおしえてください。

    ReplyDelete